השקת הספר למועצת נאות חובב

היום חגגנו במועצת נאות חובב במסגרת הכנס "שיתופיות יוצרת קיימות", את הוצאתו לאור של הספר "בזכות הרוח והאדמה" שכתבתי לרגל 30 שנות קיומה של המועצה. סיפורה של מועצה שנכתב באופן מרתק ומרגש.
ראש המועצה ארז בדש כתב בהקדמה: "הספר נכתב בסגנונו הייחודי של אלי חליפה המסכם בסגנון ציורי משולב אנקדוטות קריצות והומור את סיפור התהוותה, התפתחותה ועיצובה של המועצה עד היום."
הספר כולל כאמור סיפורים מרתקים כמו החידק שסירב לפרק את שפכי הבריכות לאחר שהושקעו בו 30 מליון ₪, ההכרות המיוחדת של אשר גרינבאום, מנהל מפעל הברום אז ולימים מנכ"ל כיל, ומשה הבא שהגיע להקים את המועצה, בריחתה של החברה שניהלה את המקום מחשש לתביעות, הפסל שנועד לשמור על הריחות ומה קרה לאף שלו, ובהמשך הפיתוח העצום שביצע אנדרי אוזן ששינה את פניה, עד כדי כך שבמשרד האוצר היו פקידים שחשבו כי מדובר בכלל בעיר ולא מועצה תעשייתית, ובהמשך סיפורים נוספים, מיוחדים ומרתקים המעבירים את סיפור המועצה כחוויה לקורא.
אני מודה למועצה שבחרה בי בתקופתו של גדי אלפסי, לכתוב את הספר, לארז בדש ראש המועצה כיום שאפשר ודחף להוציא זאת אל הפועל ובמיוחד לעובדי המועצה שלמענם נכתב הספר.
בתמונה עם ארז בדש ראש מועצת נאות חובב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן