Home » תהליך הוצאות ספר

תהליך הוצאות ספר

1

ראיונות עם מי שמספר את הסיפור

2

השלמת מידע כללי ממקורות שונים

3

תחקיר לפי הצורך כדי לקבל מידע חסר או לסגור מעגלים בסיפור

4

מפגשים עם אישים להשלמת מידע

5

תהליך הראיונות מהווה כתרפיה עבור המתראיין/ת, הראיונות נערכים במקום שנוח ומרגישים בו בטחון

6

פגישה ראשונה- הכרות הדדית להבנת התהליך ולקראת מה אנחנו הולכים.

7

בתום איסוף המידע תוצג תוכנית הספר. מהיכן הוא מתחיל, האם כסיפור אחד, או מכלול סיפורים, המבנה הספרותי המוצע, סגנון הכתיבה וכדומה.

8

כל פרק שייכתב ישלח לבדיקה והערות

9

בתום הכתיבה הספר עובר עריכה לשונית.

10

לאחר אישור הטקסט הסופי נבחר תמונות, מסמכים לסריקה שישולבו בספר כחלק ממנו.

11

הספר עובר עיצוב ועריכה גרפית האופן מקצועי כולל עיצוב כריכות.

12

הדפסת הספר לפי מפרט שיוחלט, כריכה קשה, רכה, סוג נייר.

13

בתום ההדפסה נערוך ערב השקה להגשת הספר בשיתוף משפחה, מכרים וחברים.

14

ספר שיווקי עובר תהליך המשך שכולל

  • בניית הרצאה שיווקית
  • שיווק הספר ברשתות החברתיות, באמצעות חנות הספרים הדיגיטלית שלנו.
  • שיווק לחנויות ורשתות.
עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן